08 oktober 2006

Inte Som Jag Tänkt Mig

Min lugna lördagskväll i soffan framför TVn slutade med en tunnelbane resa från Lino klockan halv fyra efter en massa vodkadrinkar, YouTube-tittande, schlagerdans, evigt köande till toan och diskussioner om Stockholms största skorsten.

Så kan det gå.

Lärde mig också att det kan vara lättare att bestiga Mount Everest än att forcera ett dansgolv på en bögklubb när det spelas Linda Bengtzing...
....och åter igen att om man tror att man ska få utnyttja en hel Stockholmssöndag med vackert väder så ska man nog inte hoppa upp bakfull vid ett.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade det på känn. Du verkade på g igår trots att soffan kallade.

Oswald sa...

*hahaha*
Jo, det var nog lite så...
Men jag har nog aldrig svängt så snabbt från mysbyxor och ShirleyClamp-TV till vodkadrinkar och en förfest med snygga karlar. ;)

Anonym sa...

Det verkar som om gårdagens bakfyllan var väldigt utbbredd ibland oss bloggare

Oswald sa...

Bloggbakis - nytt begrepp!
"När inga bloggar uppdateras på söndag och måndag på grund av gravt festande under lördagen"