01 oktober 2007

Säsongsstart 2007

CSI: Crime Scene Investigation
8.01 Dead Doll (2)

Egentligen är betyget nedan mera mitt fel än gänget bakom vad som fortfarande (efter åtta år!) är USA största TV-serie (och ja...då ignorerar jag American Idol och fotboll å sådär). Hela första avsnittet av säsong åtta är nämligen en direkt fortsättning på säsong sjus sista (de fick tag i "miniatyr-mördaren" – men hon hade redan tagit Sara och lagt henne för att dö under en bil i öknen) och en evig kamp mot klockan för att hitta Sara...något som för en gångs skull kunde varit ganska spännande då det hela sommaren ryktats om att Jorja Fox ska hoppa av serien (det ryktet finns fortfarande kvar btw) och möjligheten att en huvudkaraktär faktiskt skulle kunna stryka med faktiskt fann. Oh, well. Givetvis lyckades jag läsa hur det gick med den saken redan dagen innan jag såg avsnittet i en TV-blogg – och därmed försvann hela grejen med avsnittet. Poop! En klar besvikelse som alltså var helt mitt eget fel, och som garanterat inte kommer ha någon som helst inverkan på att CSIs moderskepp fortfarande kommer vara någonting jag kollar på när jag inte har något bättre för mig...och som lika frekvent som tidigare kommer nämnas här i bloggen.

Popp eller Poop? The prints tell me Poop!

Inga kommentarer: