04 oktober 2007

Pilotprojektet 2007

Carpoolers
ABC, Tisdagar 20.00
Har redan startat

Okej… Ni kanske trodde när ni läste mitt skeptiska blogginlägg om Big Shots tidigare idag att ni läst om det absolut sämsta nya TV-programmet i år med fyra grabbar i centrum? Well, i så fall är jag ledsen om jag lurat er för det hade ni inte – men nu gör ni det!
Fyra snubbar som delar bil till jobbet. That's it. Det verkar vara hela idén som någon sålde in till ABC när de bestämde sig för att göra vad som förmodligen är den tråkigaste sitcom jag någonsin sett. Utan överdrift. Den är liksom inte ens sådär "serie med bara svarta skådisar klockan 15 på femman"-dålig…den är bara helt meningslös och totaltrist.
Man bryr sig inte ett smack om någon i den där bilen eller om deras familjesituation - i pilotavsnittet blir en av dem lite sur för att hans fru och son tjänar mer än honom och de andra bestämmer sig då för att hjälpa honom genom att stjäla hans brödrost – och jag hade desperat behövt de där burkade skratten jag brukar hata bara för att få åtminstone få en liten hint om vart manusförfattarna tänkt det skulle vara roligt. Bedrövligt.

Fördel: Tja… Ugly Betty-skådisen Rebecca Romijns man Jerry O'Connell (sååå tråkig) har huvudrollen, och därför skall hon tydligen gästspela som hans fru i några avsnitt...och hon är ju bra.
Nackdel: TRÅKIGT så klockorna stannar!
Intressegrad: Bråddjup
Gissat öde: Aldrig att ens amerikanarna gillar detta.
Popp or Poop? Carpoopers delight!




Vad är Pilotprojektet 2007?

Inga kommentarer: