25 september 2006

Bloggar Värda att Kolla

FF gjorde mig uppmärksam på att Johan Hilton börjat blogga på egen hand igen på sin gamla bloggadress - helt klart värt att kolla upp! Han berättar förövrigt där att han är en i redaktionen på Olle Palmlövs nya bögmagasin...något som åtminstone lugnade mig lite vad gäller hur det där programmet kommer att bli.

En annan cool bloggare (eller dagboksskrivare eller vad ni föredrar att kalla små kommentarer kring sitt liv på nätet) är underbara Marit Bergman. Kolla in hennes dagbok här och njut tillexempel av hennes tankar kring "Farväl Falkenberg":

"Jag vet inte vad ska säga riktigt, jag såg den igår och sen fick jag gråtattacker hela kvällen och kunde inte sova för jag tänkte på den HELA tiden. Ni måste se den. Så oerhört vacker. Först tror du bara att det är en samling bilder och ord. Sen biter det sig bara fast och eskalerar."

Inga kommentarer: