16 april 2010

Lady Gaga-palooza

Försutom Scissor Sisters kommande singel är den låt jag helst av allt skulle vilja få anonymt skickad till mig i ett mail från nån som har den, The Sound of Arrows remix på Lady Gagas Alejandro. Det KAN bara inte vara annat än lysande...

...och när Lady Gaga får i uppgift av Digster.se att sätta ihop en Spotifylista som de kan skicka ut för att ha något att skriva om så toppar hon den med Scissor Sisters Take Your Mama. Bara en sån sak.

Egentligen var det det jag ville säga, men jag kan ju krydda det med att berätta att Bad Romance nu blivit den mest sedda videon genom tiderna på You Tube med mer än 180 000 000 visningar! Addera då till det alla de tusentals egna versioner som jag visade ett ihopklipp av i förmiddags, så får ni en av den digitala ålderns största hitar.

Det meddelas också att omslaget jag visade här i bloggen häromdagen var falskt och det ser egentligen ut såhär.



Vidare berättas att Lady Gaga förutom denna remixplatta också kommer släppa Monster-plattan en tredje gång - men nu som USB-stick (how 2007 of her) med följande innehåll.



USB The Fame Monster –
· Bad Romance
· Alejandro
· Monster
· Speechless
· Dance In The Dark
· Telephone feat. Beyoncé
· So Happy I Could Die
· Teeth

USB Remixes-
· Bad Romance - Starsmith remix
· Telephone - Passion Pit remix
· Paparazzi – Demolition Crew remix Radio edit.
· Just Dance – Deewaan Remix
· Love Game – Robot To Mars remix
· Eh Eh (Nothing Else I Can Say) –Frankmusik remix
· Pokerface – Live From The Cherrytree House
· Bad Romance – Grum Remix
· Telephone (featuring Beyoncé) – Alphabeat Remix

USB Videos-
· Just Dance (feat. Colby O’Donis)
· Poker Face
· LoveGame
· Eh Eh (Nothing Else I Can Say)
· Beautiful Dirty Rich
· Paparazzi
· Bad Romance
· Telephone (Featuring Beyoncé)

USB Extras-
· Digital Booklet
· Single covers and Photo gallery
· Websites

Inga kommentarer: