01 november 2007

Dagens: Hur tänkte de här?

Jo, då Måns Zelmerlöw är snyggare än någonsin i sin nya video, och låten är ju klart bättre än Work of Art...
...but what's up med den där fem sekunder långa danssekvensen någonstans i slutet?

I Cara Mia videon kändes den lite motiverad eftersom alla visste dansstegen han körde till den live...men här?
Två skutt och tack för mig?

Nä, du Måns.
Antingen tycker jag du ska stå på dig och få köra en ordentlig dansrutin i nästa video - eller så räcker det så bra att du står och se snygg och svår ut i röken mot en vägg sådär som man gör.

2 kommentarer:

Mattias S sa...

Haha, det jag tänker på mest är vilket helvete det måste varit att göra den här posten. Det är så sjukt jobbigt att göra bra stora poster med många bilder i blogger! :)
Verkar ha varit en rätt trevlig resa annars!

Oswald sa...

hahaha
Jag vet inte vem du är - men jag är kär i dig för att du förstod vilket helvete det var!!
=)