23 januari 2007

Where the Action (Obviously) is!

Fick just ett MSN-meddelande från Fröken Harrysson som informerade mig om att de just fiskat upp ett lik precis utanför fönstret på mitt gamla kontorsrum...
Gänget som tagit över där nu har förmodligen suttit klistrade vid fönstret hela förmiddagen (Era gamar! Näääää... Jag är inte alls avundsjuk!! Här ser man på sin höjd någon snubbla med kaffe i trappan...) och lekt att de varit med i en Beckfilm. Det gjorde ju jag och Fröken Harrysson när vi varit på Mälarpaviljongen i somras och det flöt i land någon där.


Jag hoppas bara det inte är mitt företag som börjat ta ut sin hämnd på konsulter som hoppar till andra bolag nu under högkonjunkturen...har någon kollat att E-man verkligen är i Varberg??? Å vågar man verkligen sitta där hela nästa vecka nu som planerat?

På min tid var för övrigt den största action jag, Rondo och F2 såg en trut som käkade upp en svanunge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Homen, safe & sound in Pussmountain. Men tack för omtanken. Kanske är myteri där inne, hade offret rutig skjorta? :)