06 november 2006

Tre Saker Jag Inte Trodde i Morse är...

…att jag skulle gråta åt ett avsnitt av Desperate Housewives
Jag säger fortfarande inte att de är tillbaka i gammal god form – fortfarande saknas det där hjärtliga, spännande och lite revolutionerande från säsong ett – men gårdagens avsnitt var helt klart ett av de mest välskrivna på länge och jag grät som en liten bebis utan att riktigt kunna förklara varför.

…att jag skulle äta en bakelse
OK. Det är väl en av de få dagarna man "får" göra det, och jag ville fira mina åtta år på jobbet... men faktum är att dels är det ju värsta meningslösa grejen med Gustav Adolfs-bakelser…för alla sorters bakelser finns ju att få i G.A-variant (= liten chokladgubbe uppe på) och dels så är det faktiskt inte gott. Halva åkte i slasken. Så kul var det. Happy celebration, Oswald.

…att jag skulle hamstra tre flaskor Blossa06-glögg
Eller jo. Det trodde jag nog faktiskt.

Fast det var ju rätt osäkert ett tag om det skulle gå att genomföra…

Inga kommentarer: