Visar inlägg med etikett Bilder. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bilder. Visa alla inlägg

18 april 2011

Första bilden från Judas-videon



Det här ryktas vara första bilden från Lady Gagas Judas-video - en video som i sin tur ryktas dyka upp i natt eller de kommande dagarna i alla fall.

Fan vet, men visst känns det som om hon fortsätter på påsktemat?
Först Judas och nu Blåkulla-resa...

23 november 2010

05 oktober 2010

Bildextra: X-Factor

Jag älskar den här grejen varje år, när de tolv utvalda akterna i X-Factor stylas upp inför live showerna. Kan knappt bärga mig till helgen (och den nya grejen med wild cards adderar bara en massa extra spänning) och i väntan tills dess får ni här några av mina favoriter all glammed up.

16 september 2010

Cheryl-palooza!

Producenten Starsmith (som bland annat på senare tid jobbat med Diana Vickers, Kylie Minogue och The Saturdays) avslöjade för övrigt i veckan att Cheryl Coles nya skiva helt lämnar R'n'B-soundet på debuten och att nya skivan är mera techno-influerad, något undertecknad tycker låter toppen och helrätt.

Cheryl själv avslöjade, efter att singeln Promise This premiärspelats, att singel efter den kommer heta The Flood.

Nåväl, på lördag ska Cheryls nya video till Promise This premiärspelas på ITV2 - och ska vi gissa att det blir i anknytning till X-Factor/Xtra-Factor? Hoppas! Här är några bilder från inspelningen. Visst ser det ut som malarian inte satt några alltför märkbara spår på vår Girls Aloud-favvis?






























































Och så avslutningsvis en liten filmsnutt. Jag vill se fler nyheter av den här kalibern i Rapport när valet är över tack!

08 september 2010

Tjuvtitt på Le Kids nya video!

I morgon har mina favoriter i Le Kid premiär för sin nya video till (min favoritsingel i höst) We Should Go Home TogetherQX.se - men jag tänkte jag skulle slänga ut en liten aptitretare redan här ikväll i bloggen till de som är lika Le Kid-galna som jag, och som kanske också har längtat efter en ny singel/video sedan Mercy, Mercy dök upp på nätet för ett och ett halv år sedan.

Såååå - här har ni tio scener från en fantastisk video!




Baywatch! (nymoralismen efter 9/11 har ju gjort att vi kommit en bit från Pamela kanske, but still) Baywatch!! De här brudarna är lite av stommen i videon. Alla borde ha några sådana hemma.




"Det är vi tre som styr skutan som är Le Kid..."




"...men det är vi två som är stjärnorna!"




Nåväl, alla vet dock att det är Johannas hatt som är stjärnan i den här videon.
Så fort man ser den första gången så ba: Vill. Ha. Nu.





Eller vad sa jag nu? Sanningen är ju att man lätt glömmer bort att det överhuvudtaget finns kläder i den här videon när man kommer till det här...




Videon fungerar förresten också utmärkt som ett fyra minuter långt drinkin' game.
Så fort killen med banan dyker upp - botten upp! Du kan vara full innan frukost.





Händerna på täcket! Här är en barntillåten glimt av den sekvens som förmodligen kommer streamas flitigast på QX imorgon. Ledord: Småbyxor. Tajta sådana.




Är det en båt? Är det ett plan? Är det den där konstiga killen med sin banan?




Det är en del vatten i videon också. I fall det inte framgått.
Här är en bild som visar det annars.





Fast allra mest är videon full av härliga, pastellpimpade, fabutastiska, überfeta pop-poser!
Precis som det anstår Sveriges bästa popband. Kärlek!


Videon släpps alltså i morgon (på QX.se).
Låten kommer dyka upp på radio denna/nästa vecka och singeln
kan ni ska ni köpa den 27e September!

26 augusti 2010

Lite Shampaine-bilder

Marina & the Diamonds håller snabbt på att förvandlas till den mest hypade artisten här i bloggen efter - Le Kid och Hurts - och det är bara rättvist. Jag är fortfarande helt insnöad i skivan sen före Way Out West och Marina har dessutom visat sig vara en mycket underhållande twittrare helt i min smak. I morse kollade hon tex på Eurovision 2010:

"Oh, great. The dude from Estonia's Eurovision has been all up on the massive head scene for ages."

Kanske blir det stora huvuden även i kommande Shampaine-videon, men i så fall är det inget man ser på de paparazzi-läckta bilderna från inspelningen som dök upp i natt.



12 juli 2010

Crazy tits

Jag tror alla TV-tokar i min generation minns hur Donnas tuttar en dag i Bevvan bara hoppade upp två storlekar mellan ett avsnitt till ett annat. Well. Något säger mig att den där plastikkirurgen kanske inte var "all that". Några år senare har nämligen Tori Spelling de mest mystiska tuttar jag någonsin sett.

Det där är inte en klyfta. Det där är en krater.

17 juni 2010

Vilken lättnad!



Vilken tur att Danne och Vickan är bjudna på sitt eget bröllop!

22 april 2010

MQs nya ansikte

Under Melodifestivalen fnissade jag och min kollega åt att MQ använda trötta Pontus Gårdinger som ansikte utåt, men nu har företaget samlat sig, gjort om och gjort rätt och återkommer med ett av Sveriges just nu hetaste namn: Joel Kinnaman. Så här ser det ut. Foton från MQ.

21 april 2010

Alexander Skarsgård by Inez & Vinoodh | VMAN

Det snackas ofta om svenskar som är stora i Hollywood nu för tiden, men faktum är att Alexander Skarsgård är den första som - om man ser till bloggosfären och skvallerpressen adderat till det faktiska arbete han gör - som är stor på riktigt.

Här är ett gäng snygga bilder från månadens VMAN där han pryder omslaget.





31 mars 2010

Ny låt med Christina Aguliera

Så här låter XTina nuförtiden i nya singeln Not Myself Tonight, följt av lite promobilder och ett albumomslag. Inte illa alls om ni frågar mig!





09 februari 2010

En bild säger mer än...

Med tipstack till @kazarnowicz på twitter så tyckte jag det var ett måste att publicera den här söta lilla bilden så här veckan efter SuperBowl.

05 januari 2010

Bilder som säger allt om vintern 09/10 - del 1



Tack för bilden, FF!

27 december 2009

Jakes goes Prince of Persia

Lite bilder från en av de filmer jag ser mest fram emot 2010. Hoppas den har lite av hjärtat, popcornkänslan och lekfullheten från den första Pirates-filmen. Och Jake.

17 december 2009

Same, same but different

Efter en höst full av X-Factor här i bloggen kan det ju vara läge att plocka upp några gamla favoriter från tävlingen: Same Difference tillhörde Team Simon och kom trea 2007. De var alltid lika überkäcka, kanske inte helt tonsäkra, men långt mindre upprörande än Jedward och klart poppigare och gladare.

Efter tävlingen fick Same Difference släppa en skiva på Simons skivbolag, men den ganska schysta Steps-aktiga plattan floppade (förmodligen för den mest marknadsfördes till barn) och efter en skiva bröts kontraktet.

Nu är de tillbaka i studion på nytt skivbolag och har i dagarna lanserat sin nya hemsida och sina nya tuffa image. Så här blev det.


27 oktober 2009

The new A-team

Här är första officiella bilden på gänget från nyfilmatiseringen av TV-serien A-Team. Om ni inte känner igen personerna kan jag meddela att det är Liam Neeson som Hannibal Smith, Bradley Cooper som Faceman Peck, Qunton 'Rampage' Jackson som Mario Baracus och Sharlto Copley (från District 9) som Howling Mad Murdock.

16 oktober 2009

"En kul grej"

Här har ni då årets mest omtalade Playboy-utvik: Marge Simpson!

01 september 2009

Artisthumor

Avdelningen "Vissa artister skojar till det på Twitter"