
Det här ryktas vara första bilden från Lady Gagas Judas-video - en video som i sin tur ryktas dyka upp i natt eller de kommande dagarna i alla fall.
Fan vet, men visst känns det som om hon fortsätter på påsktemat?
Först Judas och nu Blåkulla-resa...
18 april 2011
Första bilden från Judas-videon
Nypoppat av
Oswald
kl
16:37
0
kommentarer
23 november 2010
05 oktober 2010
Bildextra: X-Factor
Jag älskar den här grejen varje år, när de tolv utvalda akterna i X-Factor stylas upp inför live showerna. Kan knappt bärga mig till helgen (och den nya grejen med wild cards adderar bara en massa extra spänning) och i väntan tills dess får ni här några av mina favoriter all glammed up.





Nypoppat av
Oswald
kl
19:14
4
kommentarer
16 september 2010
Cheryl-palooza!
Producenten Starsmith (som bland annat på senare tid jobbat med Diana Vickers, Kylie Minogue och The Saturdays) avslöjade för övrigt i veckan att Cheryl Coles nya skiva helt lämnar R'n'B-soundet på debuten och att nya skivan är mera techno-influerad, något undertecknad tycker låter toppen och helrätt.
Cheryl själv avslöjade, efter att singeln Promise This premiärspelats, att singel efter den kommer heta The Flood.
Nåväl, på lördag ska Cheryls nya video till Promise This premiärspelas på ITV2 - och ska vi gissa att det blir i anknytning till X-Factor/Xtra-Factor? Hoppas! Här är några bilder från inspelningen. Visst ser det ut som malarian inte satt några alltför märkbara spår på vår Girls Aloud-favvis?




Och så avslutningsvis en liten filmsnutt. Jag vill se fler nyheter av den här kalibern i Rapport när valet är över tack!
Nypoppat av
Oswald
kl
13:25
0
kommentarer
Etiketter: Bilder, CherylCole, Musik, XFactor
08 september 2010
Tjuvtitt på Le Kids nya video!
I morgon har mina favoriter i Le Kid premiär för sin nya video till (min favoritsingel i höst) We Should Go Home Together på QX.se - men jag tänkte jag skulle slänga ut en liten aptitretare redan här ikväll i bloggen till de som är lika Le Kid-galna som jag, och som kanske också har längtat efter en ny singel/video sedan Mercy, Mercy dök upp på nätet för ett och ett halv år sedan.
Såååå - här har ni tio scener från en fantastisk video!
Baywatch! (nymoralismen efter 9/11 har ju gjort att vi kommit en bit från Pamela kanske, but still) Baywatch!! De här brudarna är lite av stommen i videon. Alla borde ha några sådana hemma.
"Det är vi tre som styr skutan som är Le Kid..."
"...men det är vi två som är stjärnorna!"
Nåväl, alla vet dock att det är Johannas hatt som är stjärnan i den här videon.
Så fort man ser den första gången så ba: Vill. Ha. Nu.
Eller vad sa jag nu? Sanningen är ju att man lätt glömmer bort att det överhuvudtaget finns kläder i den här videon när man kommer till det här...
Videon fungerar förresten också utmärkt som ett fyra minuter långt drinkin' game.
Så fort killen med banan dyker upp - botten upp! Du kan vara full innan frukost.
Händerna på täcket! Här är en barntillåten glimt av den sekvens som förmodligen kommer streamas flitigast på QX imorgon. Ledord: Småbyxor. Tajta sådana.
Är det en båt? Är det ett plan? Är det den där konstiga killen med sin banan?
Det är en del vatten i videon också. I fall det inte framgått.
Här är en bild som visar det annars.
Fast allra mest är videon full av härliga, pastellpimpade, fabutastiska, überfeta pop-poser!
Precis som det anstår Sveriges bästa popband. Kärlek!
Videon släpps alltså i morgon (på QX.se).
Låten kommer dyka upp på radio denna/nästa vecka och singeln kan ni ska ni köpa den 27e September!
Nypoppat av
Oswald
kl
20:30
3
kommentarer
26 augusti 2010
Lite Shampaine-bilder
Marina & the Diamonds håller snabbt på att förvandlas till den mest hypade artisten här i bloggen efter - Le Kid och Hurts - och det är bara rättvist. Jag är fortfarande helt insnöad i skivan sen före Way Out West och Marina har dessutom visat sig vara en mycket underhållande twittrare helt i min smak. I morse kollade hon tex på Eurovision 2010:
"Oh, great. The dude from Estonia's Eurovision has been all up on the massive head scene for ages."
Kanske blir det stora huvuden även i kommande Shampaine-videon, men i så fall är det inget man ser på de paparazzi-läckta bilderna från inspelningen som dök upp i natt.


Nypoppat av
Oswald
kl
11:27
0
kommentarer
Etiketter: Bilder, MarinaandtheDiamonds, Musik
12 juli 2010
Crazy tits
Jag tror alla TV-tokar i min generation minns hur Donnas tuttar en dag i Bevvan bara hoppade upp två storlekar mellan ett avsnitt till ett annat. Well. Något säger mig att den där plastikkirurgen kanske inte var "all that". Några år senare har nämligen Tori Spelling de mest mystiska tuttar jag någonsin sett.
Det där är inte en klyfta. Det där är en krater.
Nypoppat av
Oswald
kl
14:00
2
kommentarer
17 juni 2010
03 maj 2010
Det var längesedan vi tittade på Jake nu...
Nypoppat av
Oswald
kl
21:19
0
kommentarer
Etiketter: Bilder, JakeGyllenhaal, PrinceofPersia
22 april 2010
MQs nya ansikte
Under Melodifestivalen fnissade jag och min kollega åt att MQ använda trötta Pontus Gårdinger som ansikte utåt, men nu har företaget samlat sig, gjort om och gjort rätt och återkommer med ett av Sveriges just nu hetaste namn: Joel Kinnaman. Så här ser det ut. Foton från MQ.

Nypoppat av
Oswald
kl
11:11
0
kommentarer
Etiketter: Bilder, JoelKinnaman
21 april 2010
Alexander Skarsgård by Inez & Vinoodh | VMAN
Det snackas ofta om svenskar som är stora i Hollywood nu för tiden, men faktum är att Alexander Skarsgård är den första som - om man ser till bloggosfären och skvallerpressen adderat till det faktiska arbete han gör - som är stor på riktigt.
Här är ett gäng snygga bilder från månadens VMAN där han pryder omslaget.




Nypoppat av
Oswald
kl
11:43
2
kommentarer
Etiketter: AlexanderSkarsgård, Bilder, TrueBlood
31 mars 2010
Ny låt med Christina Aguliera
Så här låter XTina nuförtiden i nya singeln Not Myself Tonight, följt av lite promobilder och ett albumomslag. Inte illa alls om ni frågar mig!


Nypoppat av
Oswald
kl
16:21
0
kommentarer
Etiketter: Bilder, ChristinaAguliera, Musik, Promo
09 februari 2010
En bild säger mer än...
Med tipstack till @kazarnowicz på twitter så tyckte jag det var ett måste att publicera den här söta lilla bilden så här veckan efter SuperBowl.
Nypoppat av
Oswald
kl
15:26
2
kommentarer
05 januari 2010
Bilder som säger allt om vintern 09/10 - del 1
Nypoppat av
Oswald
kl
17:00
0
kommentarer
Etiketter: Bilder
27 december 2009
Jakes goes Prince of Persia
Lite bilder från en av de filmer jag ser mest fram emot 2010. Hoppas den har lite av hjärtat, popcornkänslan och lekfullheten från den första Pirates-filmen. Och Jake.

Nypoppat av
Oswald
kl
10:00
0
kommentarer
Etiketter: Bilder, Film, PrinceofPersia
17 december 2009
Same, same but different
Efter en höst full av X-Factor här i bloggen kan det ju vara läge att plocka upp några gamla favoriter från tävlingen: Same Difference tillhörde Team Simon och kom trea 2007. De var alltid lika überkäcka, kanske inte helt tonsäkra, men långt mindre upprörande än Jedward och klart poppigare och gladare.
Efter tävlingen fick Same Difference släppa en skiva på Simons skivbolag, men den ganska schysta Steps-aktiga plattan floppade (förmodligen för den mest marknadsfördes till barn) och efter en skiva bröts kontraktet.
Nu är de tillbaka i studion på nytt skivbolag och har i dagarna lanserat sin nya hemsida och sina nya tuffa image. Så här blev det.


Nypoppat av
Oswald
kl
15:00
0
kommentarer
Etiketter: Bilder, SameDifference, XFactor
27 oktober 2009
The new A-team
Här är första officiella bilden på gänget från nyfilmatiseringen av TV-serien A-Team. Om ni inte känner igen personerna kan jag meddela att det är Liam Neeson som Hannibal Smith, Bradley Cooper som Faceman Peck, Qunton 'Rampage' Jackson som Mario Baracus och Sharlto Copley (från District 9) som Howling Mad Murdock.
Nypoppat av
Oswald
kl
10:33
2
kommentarer













