30 december 2010

Oswalds Popcorns So Much 2010 You Can't Believe It!

Så här dags på året noterar kanske trogna bloggläsare att det brukar dyka upp en hundralista äver de låtar jag lyssnat på mest under året. Det gör det inte i år. Tyvärr. Men eftersom jag nästan helt lämnat iPoden till förmån för Spotify i mobilen så har det blivit alldeles för komplicerat att hålla ordning på vad jag verkligen lyssnat på och hur många gånger. Sorry.

Så idag startar jag istället en ny tradition.
Idag får ni Oswalds Popcorns första årslista på Spotify!

Här är 150 låtar som är så sjukt mycket 2010 att det nästan är löjligt - i alla fall för mig!

En salig blandning av låtar jag avskyr, men som bara MÅSTE finnas med på en 2010-lista, och sådana jag älskar, som de flesta förmodligen aldrig skulle stoppa på en sådan.

Spelas lämpligen berusad av champagne i goda vänners lag under morgondagen!

KLICKA BARA HÄR!

Inga kommentarer: