30 augusti 2010

Ny låt med Jenny Berggren

Jag skrev ju lite om Ace of Base läckta spår på dagens lista, och klagade då på att jag saknade systrarna Berggrens röster. Well, här får jag lite av den varan när en kommande singel(?) med Jenny B läckt - och visar sig vara riktigt bra.

Jag får erkänna att jag avfärdat hennes tidigare soloförsök som vandrat runt på nätet som ganska meningslösa grejer, men det här gillar jag skarpt. En liten del September, en liten, liten del Kent-rock och väldigt dansvänligt.

Fortsätter fröken i den här stilen så säger åtminstone jag välkommen till en lämplig delfinal i MF 2011.

1 kommentar:

Damian sa...

Jenny's becoming one of my biggest Melodifestivalen-2011 dreams, she's not fantastic in live singing but if Eric could with recorder backing vocals everyone can! Won't duel Jenny vs. new Ace Of Base be enough to call new season at least interesting?