27 augusti 2009

Paloma Faith live här i bloggen i kväll

Driver man en sådan här blogg med mer än typ tre läsare så är man predestinerad att få olika förslag på samarbeten, reklamgrejer och (såklart) en hel drös med arga eller glada mail.

För det mesta orkar jag inte ens reagera, men ibland tycker jag det är rätt kul och ibland så tänker jag "okej, varför inte". Ikväll är en sådan gång. Ikväll klockan 21.00 kan ni nämligen se Paloma Faith live här i bloggen, eftersom hennes svenska skivbolag direktsänder hennes promospelning på Village i Stockholm till olika bloggar.

Jag gillar Paloma - i alla fall de låtar jag hört - och eftersom insatsen från min sida är typ det här inlägget (och ett ikväll) så tyckte jag det var en ganska kul grej. Så har ni inget för er ikväll, kika in här och lyssna på lite Paloma, vettja.

Tills dess kan ni ju lyssna in er på hennes senaste singel New York, en skön liten pop-gospel som får en att längta till Manhattan, vars video ser ut så här.

Inga kommentarer: