08 augusti 2008

Bei Jing Huan Ying Ni!

Då är vi igång!
Tillbringar självklart eftermiddagen framför TVn och ser den otroliga OS invigningen - det krävs ju som ni vet en diktatur för att klara av sådana här arr... Jag menar hur ska London klara av att avlöna ens en tredjedel av så här mycket folk med vettiga pengar?
Nope, tre års träning gratis och två kronor i arvode och BANG! - värsta massmänniskoeffekten. Går inte att överträffa.

*host*

Men den platta LED-skärmen är verkligen fantastiskt snygg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh, vad avundsjuk jag blir på folk som skall vara där..... nej just det jag bor ju i stan och skall få se delar av spektaklet på plats. :-)
Det kommer att bli fantastiskt kul att få bo i en stad som arrangerar OS, och dessutom att få se lite svenskal medaljhopp i form av Holm och Kallur.

Oswald sa...

hahahaha
Jag antar att det smällde en hel del idag, va?
Fy fan vilka fyrverkerier!
De där fotstegen från Himmelska Fridens Torg var ju fantastiska och eldtändningen sjukt spektakulär...
...och jag älskar att jag faktiskt varit där. :)

Men du ÄR där.
Du borde gästblogga om någon