14 februari 2008

Ha en bra Alla Hjärtans Dag!
























Själv är jag väl inte den här dagens största påhejare (och kommer tillbringa den springande mellan repetitionerna av delfinal två (och schlagerbloggande) och att jobba på distans på mitt vanliga jobb fast från pressrummet) men va fan: Jag tycker ju om alla som läser den här bloggen så då kan jag ju få passa på att säga det idag!

Och stressa nu inte ihjäl er för att hinna ut och äta på restauranger som är helt överbokade, slamriga och har sämre service än tex imorgon, eller lägg massa pengar på äckliga gelesaker, choklad eller annat trams i form av hjärtan. Gör nåt kul istället och säg till alla ni gillar att det är bra att de finns.

Jag lovar att hur klyschigt det än låter så är det värt jäkligt mycket mer - inte minst om ni säger det imorgon...och nästa vecka...och så vidare också. Kramen!

Inga kommentarer: