07 maj 2007

Come with Me to Helsinki...

Om bara några timmar ska jag upp igen och in i ett flygplan för transport mot Eurovision-land.
Den besatta delen av mig kommer ni kunna följa i schlagerbloggen medan den delen av mig som ska försöka se på alltihopa med lite sundare ögon - eller kanske tvärtom är för blåögd och imponerad för adekvat schlagerbloggande ("Oh, Wow! Kolla Albaniens trummis!!") - kommer förmodligen fortsätta skriva här.

Om en vecka är dock allting tillbaka till det normala igen med kortisar och listor och allt är som det brukar för den som gillar det. Tror jag. Vi ses på andra sidan schlagerbubblan.

1 kommentar:

Unknown sa...

Önskar dig all lycka och hoppas du får en fin festivalupplevelse.
kommer förstås att följa det du skriver.
Även för mig kommer det att bli spännande att få följa det hela genom dina, en tvättäkta entusiasts ögon.
Jag tycker så mycket om The Ark och hoppas verkligen att dom har en chans. Ola Salos musikalitet förtjänar att uppmärksammas enligt mig. Killen är ju ett geni och har en fin röst också.