24 april 2007

Oswalds Turnéplan

Alla artister börjar ju nu i dagarna släppa sina turnéscheman inför sommaren (och Dexo på alltid lika namndroppande favoritbloggen A Grand Day Out brukar ju ständigt tävla med sig själv i grenen "till hur många platser kan jag flyga till inom en så begränsad tidsperiod som möjligt") - så när jag nyss tvingades sätta samman vart jag själv ska hålla hus den närmaste tiden så kände jag mig maniskt driven att publicera listan här också. Håll till godo!

23-26/4 Göteborg
25/4 Stockholm
28/4-1/5 Tallin
2-3/5 Stockholm
4-6/5 Göteborg
7/5 Stockholm
8-13/5 Helsingfors
14-16/5 Stockholm
17-20/5 Göteborg
21-24/5 Stockholm
25-27/5 Göteborg

med reservation för eventuella ändringar

Det är inte direkt Dexo-klass, men för en kille som A) är maniskt flygrädd B) inte speciellt förtjust i båtar heller och C) trivs bäst när han får vara på ett enda ställe en längre tid så han kan bygga upp lite tvätt/mat/träna/träffa polare-rutiner så är den ett unikum.

3 kommentarer:

David sa...

That's a mean pic.
I'll get something on you.
Repressed false memory therapy - initiated (check).

Oswald sa...

*hahaha*
Det var inget ironiskt eller elakt menat. Mera som en krampaktig efterapning. En liten hyllning. :)

Det finns alldeles för lite champagnebarer på stationen i Göteborg/Stockholm.
SJs "lounge" för sina fyrstjärniga kunder innebär att man får låna toaletten gratis, men får betala för eventuellt kaffe.

Fredrik sa...

Va? På centralen i Gbg får man ju kaffe och juice och någon tråkig kaka från Gille väl?