11 december 2006

Tre Saker Bara...

Är det inte lite höjden av ironi att den där gratisprenumerationen av DN som de var på mig om för tre veckor sedan – och som jag tackade ja till för att jag ju skulle stanna två helger i rad i Stockholm och det vore najs med en morgontidning på helgen – dök upp med sitt första nummer IDAG när jag har sju dagar kvar i den här stan i år...

Hade Dexter varit en vanlig TV-serie så hade den slutat för säsongen med den otroliga cliffhanger som gårdagens avsnitt hade att erbjuda. Höll på att sätta frukostgröten i halsen! Men nu är Dexter en ganska ovanlig serie som bygger på en bok...så jag hoppas att hur nu än det här slutar (och det ser inte bra ut för somliga) så blir det lite lugnare än så. Här kan man förövrigt se Dexters geniala vinjett!

Å på tal om det: Man vet att man haft en helg med julbord, chips, godis och floder av julmust, när ens sloppy men-breasts gungar i takt med musiken på morgonens löpbandspass, likt de där två tuttarna i barndomens Miami Vice-vinjett...

1 kommentar:

Fredrik sa...

Jag hade nöjet att avnjuta Dexter igårkväll.... vilket slut!!! Kan inte vänta en vecka!