15 november 2006

Vilken Morgon...

Datorn hemma har fått något virus och går inte att surfa på (sidorna bara hänger sig) och allt backupmaterial och supporttelefonnummer etcetera är i Göteborg så jag är helt strandad (och lite datoridiot när det krånglar), min halvtimme på löpbandet bestod mera av aptrött stapplande än hurtig power-walk och pendeltåget visade sig välja att inte komma så jag fick stå och frysa röven av mig i Solna i tjugo extra minuter (mind note: ta alltid tunnelbanan. Alltid!).

Jag hoppas detta inte är en tendens som håller i sig över dagen, för jag ska på musikal ikväll...och jag vill verkligen att den ska vara lysande.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry men tunnelbanan verkar inte vara ett bra tips idag iaf.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=588982&previousRenderType=6

Oswald sa...

Äsch...det där märktes inte ens. :)

Anonym sa...

Men. Har jag missat något? Vilken musikal var du på? Singing in the rain? Måste väl vara den enda du inte sett än eller? ;D

Oswald sa...

*hahahaha*
Japp, Ellen. Det stämmer!
Det hade förmodligen varit en recension uppe också om inte allt det där morgonstrulet förlamat mig.