22 oktober 2006

Helgens Lärdomar & Fördomar

@ George Michael är vid mycket bättre vigör än vad media vill göra gällande.

@ Bögar över 40 har fruktansvärd musiksmak och dansar underligt. Allvarligt...Ruslana?

@ Turkisk mat är precis lika god som jag minns den från Istanbul, och att umgås med MrC är lika roligt som jag minns från när jag bodde i Göteborg.

@ När det gäller ens favorit-tvååring som gäller verkligen devisen att det är roligare att ge bort presenter än att få.

@ Man kan sätta upp en inre bild för hur man vill ens nya skor ska se ut – och faktiskt hitta precis ett sådant par till ett hyggligt pris utan alltför mycket letande.

@ Bögbarnet i Ugly Betty är seriens största behållning för mig just nu

@ Jag känner mig just nu lika hemma i Göteborg som Stockholm och blir arg när någon pratar strunt om båda ställena

@ Man KAN spela TP via MSN klockan halv fem på morgonen med sin granne i Stockholm bara för att det är roligt.

@ Jag gillade alla finalisterna i Project Runway, men om jag skulle välja en som jag tyckte minst om…då var det precis den som vann.

@ Klockan två på nattspårvagnen efter att sidekick DJ:at på Castro är både Darins nya singel och Orups dito två riktiga hits. Piggare och utan två öl i kroppen är de okej.

Inga kommentarer: