16 september 2006

Valfläsk

Har just sett Sandra Dahlberg hora för Kd i Nordstan. Stackars Sandra. Hoppas hon fick bra betalt för det var verkligen pinsamt uselt. Liten scen. Dåligt ljud. Folk med "Göran Hägglund är SNYGGAST!"-plakat.
En dam frågade om vi ville ha broschyrer.
Den mera diplomatiske MrC sa: "Nej tack, jag har redan bestämt mig"
Oswald väste: "Ni vill ändå inte ha såna som oss bland era väljare!"

Sen fick jag en ballong från Folkpartiet, en ros från sossarna och en tandborste av Moderaterna.

Betyget för Scissor Sisters "Making Ladies" har redan redigerats uppåt. Kan vara en av skivans roligaste och bästa låtar. Om jag någonsin ska transa ska jag heta Cathy Curtis. MrC får vara Barbara Jackson om han vill. Jag reserverar den platsen till honom. Han förstår nog inte ännu hur mycket han älskar den här låten också nämligen...

Nu vidare till FF för rosévin och "Project Runway" innan Castros fyraårskalas.
Hepp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Woah... Ossie tar en tripp upp på barrikaderna! ;)

Oswald sa...

Ibland försöker jag. ;)