22 juni 2006

We've Come a Long Way, Baby

Det är verkligen inget stort steg för mänskligheten eller knappt något att blogga om - men ibland kan man väl få klappa sig själv lite på axeln också?

Kom bara att tänka på att den här killen som just nu sitter i X2000's första klass och läser nya Attitude (med "Are You Gay.com" i stor text på bakisdan) samtidigt som han loggar in på QX på laptopen (så vem som helst som skulle vilja se kan kolla...har iofs kryssat ur XXX-rutan så de behöver inte hoppas på förmycket)...den killen är en väldigt, väldigt annorlunda Oswald från den som flyttade in i samma rum som f2 och Rondo på jobbet och som knappt vågade lyssna på Kylie offentligt, än mindre gå och fika med en annan kille eller på något sätt verka bögig.

Tack pojkar, jag tänker ganska ofta på vad ni gjorde för min självkänsla och mitt sätt att vara.
Kom dessutom på att det är tre (fyra?) år sedan idag som vi hade vår sista "pro-midsommar med presenter" i rummet. Saknar det och er massa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte varje dag man som heterokille får chansen att putta ut någon ur garderoben, det är klart man tog den.

Aronson sa...

Vad glad jag blir när jag läser det, Oswald. Sånt stärker även mig... =)