25 juni 2006

Kort Status

eller "Ännu ett sådant där meningslöst dagboksinlägg för att få bort lite bloggabstinens när man varit utan uppkoppling i tre dygn"

Lämnar just ett Göteborg som visat sig från sin allra charmigaste sida och fått mig att inse att jag inte behöver välja vilken stad jag ska bo i. Jag bor så bra i båda!
Säger som fröken Harrysson:
"Göteborg kan få vara min pojkvän om Stockholm får vara min älskare..."
Fantastisk midsommarafton med sol, hav, fantastiskt sällskap och allting som hör till (ska trycka in lite bildbevis här under snart) och en mysig midsommardag med FF, TV, pizza och brunch på Egg&Milk. Mycket lyckat.

Dagens överraskning kom just när jag insåg att snubben som klippte min biljett är Opera-Roger (bekant till bekant). Ännu ett bevis på min teori att klyschor om bögar (Klyscha 42: "Alla flygstewards och tågvärdar är bögar") stämmer bättre än vad vi (jag) egentligen vill erkänna.

2 kommentarer:

Aronson sa...

Fröken Harrysson är en poet. Väldigt vackert sagt... =)

Oswald sa...

Japp. Och snygg är hon åxå. =)
Här är citatet lite mera exakt dessutom.