21 november 2006

Dagens Lunchvideo

När du läser det här är jag förhoppningsvis på väg att se nya Bondfilmen (inbjudan kom inte riktigt fram, men det ska vara fixat nu) som innehåller Chris Cornells överlag ganska hårt kritiserade Bondlåt You Know My Name till förtexterna.

Själv tycker jag faktiskt det är en helt okej Bondlåt i "Live and Let Die-skolan" och det ska bli skoj att se hur förtexterna är denna gången. Dessutom är låten ljusår bättre än Madonnas pinsamma blippblopp-försök i Die Another Day (varför hade hon inte träffat Stuart Price då) och Garbages bleka och trååååkiga The World is Not Enough.

Nä, den senaste låten jag tyckte var riktigt okej var nog faktiskt den här:
Sheryl Crow - Tomorrow Never Dies

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Såg dig på visningen av nya Bond-filmen idag. Vad tyckte du?

Jag tyckte den var rätt kass.

Mycket action, ologisk handling, tunn story och alldeles för lång...

Oswald sa...

Oj, jag såg inte dig alls. Jag var nog i min egen värld. :)

Jag får egentligen inte säga vad jag tyckte öppet förrän recensionen kommer i QX...men jag håller kanske med dig i sak men inte på alls samma grunder. :)

Jag tror snarare det var den Bondfilm med MINST action jag sett...
...men mera i tidningen och kanske lite här i bloggen ikväll. :)

Anonym sa...

Det var ju så mycket folk och efter filmen behövde jag rusa på toan.. (för mycket kaffe...) Det var kö och sedan hade de flesta hunnit gå.

Men fascinerande att det var så många på bion.. Finns det så många recensenter i Sthlm?! ;-) Hihi...

Oswald sa...

Tänkte samma!
Sicken skillnad mot hur det brukar vara...
...och jag skulle nog hellre gått ikväll och druckit de där Martinisarna som de dukade upp när vi gick. :)

Men vi kan vara överrens om att introt var SKITSNYGGT va?
Och att det är värt ett extra QX i betyg att Daniel Craig var naken i stort sett halva filmen (eller är det bara jag som känner så nu efteråt ;))!