10 augusti 2011

Ny video med The Saturdays



Den skulle kommit upp 11.30 igår, men efter två uppskjutningar a' la' 30 minuter gav man slutligen upp, skyllde på "tekniska problem" och ändrade tidpunkten till "under dagen". Det hände inte och imirse stod det samma sak... Well. Nu är det i alla fall dags!

Jag sa det redan när All Fired Up dök upp på You Tube för några veckor sedan: Jag älskar den här låten!

Den brittiska kommersiella tjejgruppspopen som på så många sätt är en av grundstenarna i hela min musiksmak tar steget ut på de Ibiza-dansgolv som de annars bara varit i närheten av i ironiska dansmixar av superproducenter.

The Saturdays sopar enkelt banan med Sugababes senaste försök (se videon igår) och de gör det genom att ta hjälp av Xenomania - producentgänget med Brian Higgins i spetsen som var hjärnan bakom Girls Aloud.

Här är den fantastiskt snygga videon. Sprillans ny.



Jag hoppas detta blir ett genombrott för de här brudarna som släppt en hel hög bra, men inte tillräckligt uppmärksammade, singlar (det här är fortfarande en av mina all time tjejgrupps-favoriter) och jag hoppas Cheryl & Co får komma tillbaka och låta så här snyggt nästa år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Videon känns lite Sexy! No No No... x2. Bra låt!