24 augusti 2010

B-sida med Hurts

Jag är fortfarande sur för att skivbolaget skickade mig en version av Hurts kommande skiva UTAN Kylie Minouge-duetten Devotion. Det är lite som om de skickat Gagas Monster utan att ha med Bad Romance... Helt obegripligt. Så nu vet ni varför recensionen i QX inte går bananas över den som till exempel Attitude gör i sin 4,5 av 5-recension i sitt senaste nummer. Jag fick inte helt enkelt inte höra den.

Nåväl. Den 11e september (det är nåt med det datumet jag känner igen) så kan jag köpa den som alla andra så jag får väl hålla mig tills dess, och som plåster på såren (nåväl) får jag ju se dem live på Popaganda i helgen och höra detta sprillans nya spår med gruppen som inte är med på någon skiva, utan B-sida till Wonderful Life. Här är Affair.

Inga kommentarer: