26 augusti 2010

Äntligen! Hurts + Kylie

Jag har tjatat till leda om att jag bara fick höra Devotion utan Kylie på den version av Hurts skiva jag recenserade till QX - en fantastisk låt redan då - men nu äntligen, äntligen har jag fått höra versionen med miss Minogue...och skillnaden var väl inte stor. Inte riktigt värd mitt raseri. Fast jag älskade ju den redan innan och lite Kylie har ju aldrig skadat något i min värld...

Här har ni den. Säkert inte allas påse, men den har ätit sig in i mig som en av mina absoluta Hurts-favoriter...och jag nynnar fortfarande på Bad Romance när jag hör refrängen av nån anledning.

2 kommentarer:

Arne sa...

Fantastiskt bra. Är inte alls avundsjuk på att ni ska se dem i helgen... hm...

Erik sa...

Vad tycke om Familjens remix av tove Styrkes Million Pieces?
http://open.spotify.com/track/1thjuMFazb5PYQx30OAzrb