23 juni 2009

Lunchmusik med Girls Can't Catch

Jag hade stora förhoppningar på den här låten när Popjustice publicerade ett liveklipp på tjejerna för några månader sedan. När jag sen hörde låten så kändes den mera som en B-variant av The Saturdays (till vilka tjejerna är förband just nu).

Med en video som inte har allt för lite åttiotalskänsla (tänk videos som gjorde kring Madonnas Papa Don't Preach och bananaramas pre-Love in the First Degree-videos i färger etc) och med tre snygga tjejer kan hjälpa upp det mesta. Nu längtar jag till London. Igen.

Här är Girls Can't Catch med Keep Your Head Up!

3 kommentarer:

Arne sa...

Det kanske är jag som är konstig men gillar verkligen denna låten..haha... Hade varit sååå kul å åka med till London. Nästa gång! :)

Oswald sa...

Fast jag börjar hålla med - har lyssnat på den oavbrutet hela eftermiddagen...och den får mig bara att längta mer och mer efter kannor med drinkar i SoHo. :)

Klart ni MÅSTE med nästa gång. November?

Arne sa...

En äkta G.A.Y.-låt. ;)