15 januari 2009

Schlager-Sverige borde kyssa Edwards fötter!



















Jag är sjukt stolt över att Edward (som jag numera räknar till en av mina allra bästa polare här i Stockholm) äntligen får lite revansch för all skit han fick ta 2005, och nu istället är tillbaka på SVT och i Melodifestivalen. Tiden har ju visat att han hade helt rätt:

Kan ni ens tänka er idag hur det hade varit om Alla Flickor blivit Pernilla Wahlgrens låt? Hon var för gammal. Inget snack. Och dessutom gjorde ju hela affären att hon blev sur och så har vi sluppit henne i MF sedan dess.

Schlager-Sverige borde alltså istället kyssa Edwards fötter!

För övrigt har jag fått höra lite smakprov av vad vi kan vänta oss av Petra Mede och jag lovar att ni kommer bli glatt överraskade. Jag tippar det här blir ett gigantiskt genombrott. Både för Petra & Edward!

Inga kommentarer: