08 februari 2008

Vilken dag!

Okej, det var inte meningen att Popcornen skulle få ett så abrupt avbrott som det blev...
Men nu blev det så på grund av Gaygala, förkylning och ett stort lass med jobb (som kommer inverka på bloggandet långt efter schlagern är över).

Idag har i alla fall allt startat i Göteborg och...wow. Det är lika dåligt, roligt, galet, mycket fylla, många kompisar, mycket förväntningar, långa dagar och mycket rökta räkor som jag mindes det!

Annars gick min dator sönder idag. Jag glömde busskortet hemma (smart om man köpt månadskort i Göteborg bara för detta...sextio extra kronor gör det långt mycket mindre lönsamt). Jag tappade en knapp första gången jag använde min nya väst (lika bra att köpa ny imorgon)...och jag fattar inte Christer Sjögrens bierstube/oktoberfest-låt alls...

....men jag älskar hänga med Ed och Ronny och att dricka massa sprit till schlager och hemgjorda quizzar på Gossip medan det regnar in beröm för gårdagens TV-framträdande (som var skitkul).

Så jag tror allt går på ett ut. Vår bästa tid e nu som Malmsjö sa.
Å snart är 35 inte bara ett antal centimetrar.

Inga kommentarer: