10 oktober 2007

Kylies Nya Singel och Video!

Efter de första genomlyssningarna är jag väl inte direkt knockad av Kylies comebacksingel...
...jag skulle nästan kunna sträcka mig till att yppa ordet besvikelse initialt - och en ganska stor sådan. Hade den inte varit med Miss Minouge så undrar jag om någon brytt sig om den alls.

Extremt 80 - men mera heteroåttiotalsband än gayelektrodans och tja...ingen är väl direkt chockad över att höra jag föredragit det sistnämda.
Men, men. Tösen är iallafall tillbaka! Hurra!
Jag hoppas bara hon inte glömt att bara för att man har tillfrisknat från cancer så innebär det inte automatiskt att vi fans köper crappy musik! Minns Nanne. Minns Marie Fredriksson.

Videon fungerar dock lika bra som vanligt (och förhoppningsvis växer låten med tiden)!


Add to My Profile More Videos

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det bara jag som tycker att det låter lite som Scissor Sisters i snigelfart?
Men jag gillade låten! :-) (Fast å andra sidan hade jag ju inga favorit-artist-släpper-nytt-skyhöga-förväntningar.)

Anonym sa...

Oooops... Inte min mening att särskriva favoritartist. Aj aj.
;D