21 september 2007

Dagens Mikropop

Globen glittrade i regnbågens alla färger igår när temat för Europride 2008 presenterades: "Swedish Sin Breaking Boarders". Det avslöjades också att BWO gör den officiella låten (Hurra! Då kanske det blir en ordentlig låt som åtminstone några av oss kan gilla!?) men jag har inte hittat något om huruvida vi ska fortsätta trängas i en grusgrop i tanto eller om vi får vara någon annanstans... Fotot kommer från QX.se

Cynthia Watros/Libby kommer ryktesvis göra en Tony Almeida och dyka upp i Lost igen trots att hennes Libby blev skjuten i säsong två. Skillnaden med att återvända i Lost är väl dock att det brukar finnas hinkvis med flashbacks att leka i.

Dagens Melodifestivalrykten: Nordman, Style och The Poodles. Snälla, låt oss hoppas betoningen ligger på ordet “rykten” där. Skulle det stämma sätter jag dock mina kalsonger på att The Poodles återigen får spela hemma i Karlskrona.

Här är förresten två tredjedelar av BWOs senaste video till kommande singeln The Destiny of Love



Idag Flipp/Floppade P3 bland annat Kent (gissa hur det gick) och fantastiska Aly & AJs Potential Breakup Song (som jag lyssnat på i månader och fortfarande gillar...men som jag ändå inte fått plocka med på QX-speldosa....grrrrr) som de floppade (2-1)

En liten SatC-puss också.

Såg första delen av Americas Next Top Model säsong 9 igår, men jag hoppar att skriva en separat säsongsstartpopporpoop om det eftersom det är givet på förhand vad jag skulle skriva: Gud vad jag älskar det där programmet! Det är sådana ljusår bättre än sin svenska motsvarighet att det nästan blir löjligt...och det har långt mycket mera med ton och inställning än budget att göra så det går inte att skylla på att Tyras outfits i ett program kostar mera en hela den svenska produktionen. Verkar vara en bra blandning av brudar som vanligt. Fab.

...och Carries skor.

Å så ska Bingolotto ska byta kanal från TV4 till TV4+, Quentin Tarantino vill göra sexfilm i Sverige som en hyllning till mjukporrfilmerna från 60-talet, Ally McBeal-skådisen Courtney Thorne-Smith har gjort författardebut med en bok om en ängslig Tv-stjärna med vänstrande make...som inte är självbiografisk, och HÄR är trailern till Southland Tales.

Å så avslutar jag med ett "Ha en sjukt jävla trevlig helg" och ännu en video och frågan HUR mycker Grey’s Anatomy kan en låt bli?

1 kommentar:

David sa...

...och Carries skor.
Suck.
Avundsjukan.