29 augusti 2007

QX September

Trots vad som står att läsa HÄR så har jag inte varit ens i närheten av att recensera soundtracket till Hairspray (jag kan istället erkänna att en av låtarna därifrån kommer ligga på min Popplista på fredag eftersom den spelas allt flitigare i iPoden) och jag hoppas inte mitt namn står under den recensionen när QX septembernummer dyker upp ikväll.

Mitt namn hänger däremot mycket riktigt ihop med BWO-recensionen (håll utkik efter en mera utömmande recension här i bloggen i morgon) och med ytterligare en skiva plus en film. Dessutom får ni en försmak av Oswalds Popcorn's stora pilotgenomgång (som startar nästa vecka) när jag tipsar om fem nya TV-serier i tidningen, plus berättar lite om en av mina förhoppningar inför skivhösten. Allting i en homogaytidning nära er ikväll (som kommer finnas för nedladdning här).

Inga kommentarer: