07 augusti 2007

I'm Back!

…eller i alla fall lite trevande och halvhjärtat denna veckan (se en två dagar försenad lista här nedan) för att försöka köra i gång mera regelbundet nästa.

Då som först är kortisarna tillbaka, då ska jag börja snacka TV på allvar igen, då ska jag börja ladda inför en spännande höst med nya serier, skivor, filmer (och på ett personligt plan resor – NYC och Peking) och då ska jag så smått börja förbereda för bloggens kommande namnbyte och (Göteborgshumorochdesignala1990esque)nya design.

Men än så länge är det bara inskolning av höstsäsongen, post-Pride syndrome och spontanbloggning (jag drar till Göteborg på torsdag och där lever jag som vanligt bredbandslöst) som gäller. Håll ut – jag räknar med att ni är tillbaka för upprop vid skolstart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men när kommer du döpa om bloggen?
Jag väntar med spänning ju.