16 augusti 2007

Dagens Grattis!

GRATTIS!

...till en av mina bästa polare (C - mannen som saknades när vi andra tömde Magnus & Magnus bakgård i fredags) som blev pappa igår till en liten grabb. Farbror Oswald messade direkt och lovade att han skulle lära pysen dricka mörkt öl (hans pappa kommer nämligen inte göra det).

...till mig och Ed som hamnade på en av Pridekvällens roligaste bilder på Linosidan. (Okej, jag ser lite ut som sköldpaddan i Neverending Story, men det får man ju bjuda på)

...till Elvisfansen, eftersom Elvismusik spelas överallt hela dagen för att fira (eller okej...kanske hedra) att 'The King' gick bort för 30 år sedan.

...till Mamma Schulman som nu även hon börjat att blogga. Något jag för övrigt förutspådde redan den 5 juli (ni vet ju vart ni hör saker först, eller hur)?

...till Anne-Marie Borgström som blir ny JämO - men bara för typ en kvart.

...till den skottska (skottiska? kvinnliga skotte?) kvinnan som vann £35,4 miljoner (och satsade £1,5). Sådant får mig genast att vilja kasta mig in på svenskaspel.se och spela upp hela min veckopeng på Triss och Lotto.

...till Madonna som fyller 49 år idag! Något vi firar här i bloggen med att bjuda på två Madonnaklassiker. Hurra, hurra och Vouge å lite sådant!

Inga kommentarer: