02 maj 2007

Nu Vet Vi!

Jag pratar som Charlotte Perelli gör i Inför-Esc!

En helt påhittad radioröst, alltså.
Utan någon som helst connection till min vanliga röst.
Underbart. Fortfarande anonym.

...och hur lustig är det inte att webradion börjat fungera just idag efter månader av avstängning...

Dessutom ett litet klargörande: Japp. Jag hade på mig Ramoneströjan för att Marija har den i videon...men jag HAR lyssnat på Ramones och vet vilka de är. Jag hade förmodligen aldrig dragit på mig en tröja med någon random grupp jag aldrig haft någon relation till hur många tröjor mina favoritschlagerartister dragit på sig i sina videos.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa, du låter lite som Charlotte men Ronny låter ju precis som en ung Kristian Luuk! Helt sjukt vad likt. Har ingen tänkt på det?!?! De måste ju vara släkt på nåt sätt?!
Det är SÅ kul att höra hur folk låter! Jag tror nästan att jag måste göra en videoblogg eller nåt. Hahaha! ;D