06 mars 2007

Spindelmannen Kommer (intetillräckligtfort) Tillbaka

Det där dryga sju minuter långa klippet från Spider-Man 3 som visades i en reklampaus i Heroes igår - och som går att hitta på NBCs hemsida - må se ut som en reklamfilm för det (säkerligen strax efter biopremiären) kommande TV-spelet med samma namn - men visst gör det samtidigt att man längtar lite mera efter årets mest efterlängtade actionfilm?
Bara en sån sak som att se Peter Parker kasta sig omkring mellan New Yorks skyskrapor utan spindelmannendräkt är ju galet coolt!
Den fjärde maj kan inte komma tillräckligt snabbt om ni frågar mig.


.

1 kommentar:

Anonym sa...

fast jag vet inte...
jag må vara barnslig, men jag längtar nog liiiiiite mer efter att se harry potter flyga kvast i centrala london...
=D

fast det är klart... jag ligger hellre med peter parker... trots lilla daniels nakenbild, ha ha..