28 mars 2007

Skivrecension: The Honeydrips - Here Comes the Future

The Honeydrips - Here Comes the Future

Det här är alltså den recensionen jag haft en sådan ångest för. Den här skivan är helt klart värd en fyra när solen skiner och jag är på glatt humör. När jag är mera vresig är den inte det - men vilken skiva är det? Då finns det CD-skivor som farit genom luften i lägenheten i ren frustration över hur kassa de är.

Men här i bloggen kan jag snygga till sifrrorna lite iallafall och gen den den 7/10 den förtjänar!

And by the way: Jag VET att The Honeydrips är Mikael Carlssons soloprojekt...och där det nu står "gänget" i recensionen, stod det "The Honeydrips" när den lämnade min dator...men det ändrades förmodligen på grund av lite för många tecken.

...men rätt ska vara rätt! Go Mikael! Och köp skivan. Den är grym!

Inga kommentarer: