05 mars 2007

Finalvecka!

Det är ju faktiskt inte vilken vecka som helst den här veckan...bara så ni inte glömmer bort det!


Det känns som det mesta kommer hända i den andra bloggen den här veckan - speciellt från och med torsdag när jag får mitt pressleg och tillsammans med Ronny beger mig ut för att hårdbevaka Måns...artisterna i Globen.

På torsdag är det rep och stor fest i stadshuset (Kul! Har aldrig varit där!), på fredag är det publikrep (Då vi kanske får en hint om hur det kommer gå...just nu säger hjärnan The Ark, hjärtat Måns och magkänslan Andreas Johnson!) och på lördag smäller det och efteråt är det gigantisk efterfest i Globen Annexet med schlagerartister i drivor.

Ska bli kul att vara i Globen igen också (faktum är att de gånger jag varit där så har det alltid varit Melodifestivalfinal!) Gillar Globen. Tycker den är vacker att se på och civilingenjören i mig fascineras av den byggnadstekniskt...och varje gång jag hälsar på MrT som bor i trakterna så ler jag lite när jag ser den dyka upp bakom husen. Och gissa på vems hemsida jag knyckte bilden där den låg med en hälsning till de som lyckades ta sig till dit? Bring on the schlager!

Inga kommentarer: