15 oktober 2006

Söndagsreflektioner

Hela den här Stockholmstillvaron är verkligen en berg-och-dalbana.
Ena sekunden kan man sitta hemma och ha skittråkigt - i nästa är man på Lino och det verkar som om man känner hur mycket folk som helst här.
Lördagens trevlighet var givetvis BBs förtjänst till stor del - jag tycker om den mannen så oändligt mycket och vi har ett så otvunget sätt att umgås att jag ibland måste stanna upp, tänka efter och berätta för honom hur mycket jag tycker om honom så han inte tror jag glömt bort det - men också en orkad Bexton med besynnerlig frisyr och en småpackad granne som aldrig verkar sluta prata.

Dagen har därför gått i bakfyllan, tröttheten, tvättandet och (givetvis) Project-Runway-maraton-på-treans tecken...och det verkar som om jag bara ska krascha i väntan på den sjukt intensiva kommande veckan (avdelningsmöte, två filmer, konsert, Göteborg, C kommer upp till Stockholm osv) och fortsätta lyssna på den sjukt bra skivan jag la vantarna på tidigare idag.

Den kan innehålla några av årets i särklass bästa låtar!
More of that to come...

Inga kommentarer: