16 oktober 2006

Årets Fulaste Skivomslag 2006?

Snabbare än vad jag vill låtsas om så närmar vi oss den tiden på året när 2006 ska sammanfattas och The Oswald Award of 2006 ska delas ut.

Även om det är ett tag kvar så kan jag redan idag avslöja vad som förmodligen kommer vara årets fulaste skivomslag - omslaget till Girls Alouds kommande samlingsskiva!
Eller vad tror ni?

Fick dessutom just veta att ytterligare ett bidrag diskats från Melodifestivalen ("Alla kan bli stjärnor" med Sebastian Fronda) och att jag har två schyssta (hoppas jag) skivor på väg hem till min lägenhet för att bli recenserade i nästa QX.

Inte för att det har med varandra att göra...eller något med rubriken till just det här inlägget att göra heller...men jag höll ju ändå på att skriva.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fult var det väl inte!? Ok, den röda färgen (i girls aloud) stör mig, men annars.