24 maj 2006

Oswald & fröken Harrysson åker tåg

* Vi borde köpt en BiB... Flaskan med Rosévin är redan slut (uppsörplad i SJ's kaffemuggar) och vi är bara strax norr om Mariestad.
* Chipsen börjar också sina. Oswalds favvochips är Salt&Vineager eller (i Sverige) Vickningschips. Fröken Harryssons är alla som heter nå't på SourCream.
* Den blinda kvinnan i sätet framför är den som springer omkring mest i tåget.
* Vi sitter i telefonfri avdelning men typ ALLA pratar i telefon. Utom vi. Vi är duktiga. Och pratar högt med varandra istället.
* Alla Dumlekolor är slut. Vi åt nio av dem. Av typ 14.
* Noll fuckables i vagnen - men ett styck(e) snygg rumpa gick just förbi till kaffevagnen.
* Runtomkring oss ser det ut som en soptipp. Vi producerar väldigt mycket avfall ihop.
* Mina fingrar är för chipskladdiga för musplattan...och vi har båda glömt våra obligatoriska våtserviettsförpackningar. Skandal!

4 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Jag kan se er framför mig. Gu så stökiga ni är.

Fredrik sa...

varför tog ni inte alla 14 dumlekolor? för övrigt tycker jag att man skall inrikta sig på Geisha men SJ har slutat med dem va?

Kim da Costa sa...

Tycker du att jag är knäpp som ringer mitt i natten för att bara "säga hej"?
:)

Kanske.

Men jag är snäll i alla fall.

Oswald sa...

I-man: Japp, Geusha is out...och vad beträffar Dumle så har vi ju LITE hyfs som du vet.

Kim: Liiite knäpp är du va? ;)
Men snäll. Helt klart.