30 oktober 2006

Dagens Lunchvideo

Det här med att ha ett tema på lunchvideosarna varje vecka var ju inte meningen från början - så den här veckan kör vi temalöst (fast vem vet...de kanske kommer hänga ihop på något sätt ändå tillslut).

Hade funderingar både kring ett höst-tema (blev lite trist), brittiskt tema inför nästa veckas Londonresa (kommer nog så småningom, men jag hade ju brittiska tjejband nyligen) och så fick jag tipset om att köra covers som slår originalet (vilket är en bra idé...men sanningen är att de bästa covers jag vet är små undanskymda spår som aldrig fått en video...men det är onekligen ett ämne jag filar på inför framtiden).

Idag blir det helt enkelt Darin och hans nya Perfect. Småsnygg video jag ramlade över hos grabbarna på CToS i helgen, och som är duktigt cool i scenografin så länge Darin är med...men som blir lite meningslös när den där fjortisbruden ska titta på TV.

Håll till godo!

Inga kommentarer: