03 maj 2006

Fuck, fuck, fuck.
...och det säger jag inte bara för min feber stiget, min hals blivit värre, eller för att den där Champagne/jordgubbsglassen var en klar succé...utan för att jag just såg måndagens USA-avsnitt av "Prison Break" och det var sjukt spännande och välgjort.
I det avsnitt jag just såg blev släktskapet med programmets "kanal-kompisar" ännu tydligare när de under slutmontaget spelade Massive Attack's "Teardrop" (den där med ett foster i videon) som är signaturmelodi till "House, MD"...
Hur kan det komma sig att tre av mina absoluta favoritserier (det brukade vara fyra...men "The O.C" har jag släppt lite den här säsongen); "Prison Break", "24" och "House, MD" går på den ultrakonservativa tv-kanalen Fox?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Champagne/jordgubbsglass! Varför har inte jag fått veta det? Det är aldrig någon som berättar något för mig! Någonsin! Vars fick du ta på den?

Oswald sa...

7Eleven. Hägen-Daaz! Det är deras nya smak. "Limited Edition", typ. Och alldeles, alldeles, underbar!!