20 september 2006

Idol-Robert?

Imorgon ska Robert Hanna försöka sjunga till sig en plats i Idolfinalgänget 2006.

Inte förrän jag läste dagens Stockholm City insåg jag att jag sett Robert innan.

Robert = snubben som stod utanför Karlbergs Station hela våren och delade ut (just) Stockholm City...
...eller skulle delat ut Stockholm City kanske jag ska säga. Jag störde mig nämligen sjukt mycket varje dag på att han inte delade ut en tidning när man (oftast) sprang förbi för att man såg pendeltåget mot Helenelund rulla in nere på perrongen, utan istället bara stod och snackade med olika brudar alternativt "the bread guy" (snubben som av någon anledning kränger bullar och bröd utanför stationen).

Robert lär få kämpa för att få min röst kan jag meddela. Även om jag har svårt att tänka mig att torsdagens grabbar kan vara svagare än tisdagens.

1 kommentar:

Niii sa...

Robert Hanna Är riktigtt DUktigg!!
Kolla hans hemsida,
www.Robert-Hanna.com

Han Är så BRA!!