24 juli 2008

Nytt rekord!

Ställde mig på vågen innan jag lämnade Karlskrona tidigare idag. Ska ju väga strax under sjuttio, men befarade att jag var närmare 75....tralala: ÅTTIO! Nytt rekord. Inte sedan "det stora raset 2001" (från 90+ till 67) har åttan inlett på vågen. Ka-ta-strof! Jag som brukar vara som fräschast till Pride, och sedan sunka ner mig till hösten... Gah! Nu sitter jag här på tåget pinsamt medveten om att skjortans knappar kan flyga när som. Skärpning Oswald!

FFs tips är för övrigt att om jag skrattar och är konstant glad så märker ingen något. Undras om det är lättare än att äta gräs i en vecka?

PS. Den första som säger något om min mage på Europride sätter jag mig på!

5 kommentarer:

Aronson sa...

Sätter dig på, eller sätter på? ;-P

Men allvarligt: jag förstår precis vad du går igenom, och lider med dig. Vi får försöka hitta något bra knep till efter Pride. Så kan vi bli smala och slanka lagom till julmaten... =)

Grumpy Ninja sa...

Men du vet.. the more to love!

Unknown sa...

men baby. vad läcker du är, ha ha ha... tänk på att jag är ännu tjo... eh... större, hä hä hä...
vi får... sy ihop våra munnar helt enkelt...
puss

Anonym sa...

Ibland läser man lite fel och hur det nu var så tyckte jag att det stod: Den första som säger något om min mage på Europride sätter jag på! ;)

För övrigt så är min filosofi att det alltid är vågens fel, inte mitt! :)

Ha en trevlig Europride!

Anonym sa...

Så länge man inte blir så där fet (bilden) så BORDE man vara nöjd,, SÅÅ fet vill jag aldrig bli. // Henrik.