25 juni 2008

En fotbollslåtsvideo, kanske?

Kvällens match får fanimej se till att vara kul att se på, annars kommer jag byta kanal. Mina två favoritlag av de som är kvar spelar ju tyvärr båda två imorgon. Football is not my religion...

...men Tysklands fotbollslåt med Rednex kan jag ju kosta på mig att bjuda på i alla fall.



Fast okej. Ska jag välja ett lag ikväll som jag vill ska vinna så blir det nog Turkiet. Inte så mycket för hur de spelar, eller för det faktum att jag är lite trött på att Tyskarna "alltid" är i final. Typ. Nä, det skulle mest vara för att turkarna verkligen kan fira, och jag misstänker att Sergelstorg i så fall lär vara värsta Istanbul i natt om det sker.

1 kommentar:

David sa...

Men gud det här är så dåligt att jag inte ens kan minnas när jag senast såg/hörde nåt liknande.

För övrigt var Turkiet mina favoriter (förutom Spanien då).

Sur.