27 juli 2007

Mera musik när vi ändå håller på...

Orkade inte länka låtarna i Fredagstoppen till respektive video som jag brukar när jag sitter på en lånad dator hos FF, men jag tror att det räcker med att ni får se de här två (där den ena inte ens har med Fredagstoppen att göra eftersom jag nyss hittade den på Popjustice (var annars).

Först ut är X-Factorvinnaren Shayne Wards nya singel If Thats Ok With You som är lite sådär "oemotståndlig fast jag inte vet varför". En sådan där låt jag så lätt skulle kunna hitta saker i att avsky (smurfröst? lökiga textrader?) men som jag faller handlöst för i alla fall...

Och det har inte bara att göra med att han ser ut som på bilden till höger.

Det andra är en låt från Aly & AJ som heter Potential Breakup Song och den får stå som en symbol för att R1 snart anländer till Göteborg (R1 är en outtröttlig dyrkare av tjej/tuttpop) för en party helg och uppvärmning inför Prajden.




Inga kommentarer: