22 december 2006

Dagens Lunchvideo(s)

Idag avslutar vi både veckans lunchbloggstema – och också hela årets lunchbloggande. Kanske avslutar vi till och med hela grejen med lunchbloggar! Det vet man inte…
Vad man vet är att vi börjar först med en liten bonus. Hade aldrig hört låten innan jag ramlade över den på Popjustice…men det är ju Saint Etienne – och då MÅSTE jag ha med den! Så först kommer denna lilla söting:
Saint Etienne - I Was Born On Christmas Day




…men NU…
NU kommer den låt som jag tycker allra, allra bäst om av alla moderna jullåtar.
Låten som jag alltid spelar varje jul. Låten man aldrig tröttnar på.
Låten som faktiskt har ytterligare en video (KOLLA HÄR) än den som kommer här nedan. Låten som SÅKLART (Ellen och FF hade redan gissat det) heter All I Want For Christmas och sjungs av Mariah Carey.





God Jul från Lunchbloggarna!
:)

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Göteborgare som jag är, kan jag verkligen inte hålla inne en ordvits, i klass med något från På Spåret.

"Mary Christmas" borde man ju önska med en Mariahs julvideos...

Anonym sa...

Inte visste jag att det fanns en annan video till All I want for Christmas. Very Supremes, var den. Men videon med hunden är juligare och roligare. :D