27 oktober 2006

Melodifestivalhysteri

Kom in på Ticnet okej. Lyckades boka de första biljetterna vid exakt 9.00 - och fick då längst bak i Globen på parkett...
Knappast värt 600kr när man kan sitta med gänget hemma och se och höra bättre. Så jag gav upp dem. Har lite ångest för det...men rad52??? Nääää.
Kan meddela att 9.04 kunde man inte få fyra platser bredvid varandra - i hela Globen!! Det här har verkligen gått lite över styr.

Lyckligtvis hade jag min man på plats i Scandinavium som kunde boka biljetter där, så nu blir det rad 26 i delfinalen i Göteborg iallafall! Skoj.
...och förhoppningsvis stort födelsedagskalas dagen innan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hysteri var ordet.
Jag fick bara biljetter till lördagens genrep i Ö-vik, men däremot på rad 24 parkett vilket ju är superbra platser. Trodde aldrig att lilla Ö-vik skulle sälja slut nästan först av alla...typiskt.
Grattis till de fina biljetterna i Skandinavium! För grattis känns befogat när det är så svårt att få tag på biljetter.
Jag skulle gärna vilja veta hur många tusen biljetter de där andrahandsförsäljningsföretagen köper av Ticnet i förväg...för jag tror det är rätt många.

Oswald sa...

Nånting är garanterat galet iallafall...
Det verkar bara vara "hotellpaket" och folk som är med i olika schlagerklubbar som kan få biljetter numera...