02 augusti 2006

Dag 1: Trötta & Hungriga

Första Pridedagen innehöll regn, Jan Guilliou, Anna Sahlene, en Rebecca Thörnqvist (som såg jäkligt gammal och sliten ut), två plastflasköl, en "I love My gay Onkel"-knapp till mitt plastbarn, Victoria Tolstoy (mindre gammal och sliten), en massa "hej hej" till höger och vänster - och tre grabbar som blev tokhungriga efter tre timmar i parken och åkte hem igen för att käka...och där klappade ihop helt (vi börjar bli gamla) och pratade skit över en flaska Rosé istället för att gå på den första av de fem "Big5"-festerna.

Men va fan. Det är fyra kvar och imorgon blir det schlager!

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

De där festerna har jag aldrig orkat gå på. Dessuton har jag nog aldrig haft kul på ett stort partaj. Parken räcker, sedan sover jag.

Oswald sa...

Parken känns bara som Göteborgskalaset med lesbiska efter ett tag...
Då behöver man lite fester med tighta t-shirts och snygga pojkar så man kan få dansa av sig några kilon!
=)

Men visst...jag talar lite emot mig själv eftersom vi somnade efter en HALV parkkväll igår.

Vi ses väl ikväll?

Anonym sa...

och VAD är det för fel på göteborgskalaset nu då?!?!?!
*kaskadkräks*

tycker dessutom att jag får lite för lite rapporter hit ner...

hoppas ni får skoj idag. igen.
o att det inte regnar...

pussar.